Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op! +31 (030) 820 1333

Microsoft Dynamics 365 Business Central – Release April 2019

Microsoft Dynamics 365 Business Central – Release April 2019

Sinds de lancering in april 2018 heeft Dynamics 365 Business Central steeds meer ingang gevonden bij organisaties die hun bedrijf digitaal willen transformeren. Microsoft lanceerde in oktober ’18 Business Central voor on-premises implementaties. Met de april ’19 release worden diverse technische en functionele wijzigingen doorgevoerd en heeft als doel de huidige klanttevredenheid te vergroten.

Prestaties, betrouwbaarheid en uitbreidingen van de schaalbaarheid

Microsoft streeft ernaar om de productiviteit naar een hoger niveau tillen door alle klanten van Business Central een soepele en frisse ervaring te bieden met de webinterface in de browser of de moderne Windows App voor desktop. Het combineren van moderne trends rond webgebaseerde applicaties en de complexe vereisten van een Business Central klant resulteerde in verschillende verbeteringen die de productiviteit van een drukke professional verbeteren.

Basisapplicatie als app

Microsoft investeert ook in het platform om het voor ISV’s gemakkelijker te maken om in de cloud te komen. Dit wordt bereikt door de grote applicatie die we vandaag hebben, te splitsen in een systeemapp en een app daarboven als een uitbreiding, gecompileerd in AL met Visual Studio Code.

Veiligheid
Het beveiligingsteam van Business Central werkt continue achter de schermen om de beveiliging van gegevens te waarborgen. Naast voortdurende verbetering van onze beveiligingsinfrastructuur en -processen, zorgen zij ervoor dat Business Central blijft voldoen aan de ISO27001-, ISO27017-, ISO27018-, SOC 1 & 2 Type 2-, HIPPA BAA- en FERPA-normen voor beveiliging en privacy-compliance.
Verder kondigt Microsoft aan verder te investeren in het opslaan van de productgegevens in Common Data Service (CDS) voor apps om voorbereid te zijn voor de AI-cloud.

Dynamics Dossier
Dynamics Dossier B.V. levert complete bedrijfssoftware voor arbodienstverleners gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central. In de dossieradministratie worden o.a. verzuim-, re-integratie- en keuringsdossiers efficiënt beheerd. De krachtige workflow-functionaliteit biedt controle over taken, afspraken en documenten. Dynamics Dossier wordt standaard geleverd met een complete financiële administratie, UWV-formulieren, poortwachter-workflow, tijdregistratie en Office 365.

Dynamics Dossier is een betaalbare, veilige en complete oplossing. Te installeren op uw eigen server of beschikbaar als service uit de cloud. Toegankelijk via browser, desktop-app, tablet en de smartphone. Speciaal voor arbodienstverleners, bedrijfsartsen, leidinggevenden en medewerkers (persoonlijk gezondheidsdossier).

Voor veer informatie bel: 030 – 8201333 of kijk op www.dynamicsdossier.nl / www.arbo-software.nl

Dynamics Dossier

Services

Bezoekadressen

Marelaan 1 3454 GA Utrecht - De Meern

François HaverSchmidtwei 2 8914 BC Leeuwarden

Tel. +31 (0)30 820 1333

Fax. +31 (0)30 820 1334

Postadres

Postbus 1261 3430 BG Nieuwegein

KvK 58772200

BTW NL853174866B01