Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op! +31 (030) 820 1333

Groei Dynamics Dossier

Het afgelopen jaar is het aantal klanten gegroeid. Op basis van klantwensen en ontwikkelingen in de markt staan er verschillende uitbreidingen in de functionaliteit gepland. Om de organisatie te versterken en het groeiend aantal klanten goed te kunnen bedienen, hebben we nieuwe deskundigen (waaronder een bedrijfsarts) aangetrokken. De activiteiten zijn ondergebracht in Dynamics Dossier B.V.

Dynamics Dossier
Dynamics Dossier B.V. levert complete bedrijfssoftware voor arbodienstverleners. In de dossieradministratie worden o.a. verzuim-, re-integratie- en keuringsdossiers efficiënt beheerd. De krachtige workflow-functionaliteit biedt controle over taken, afspraken en documenten. Dynamics Dossier wordt standaard geleverd met een complete financiële administratie, UWV-formulieren, poortwachter-workflow en tijdregistratie. En een oplossing die naadloos samenwerkt met andere producten van Microsoft zoals Outlook (agenda/planning en e-mail), Word en Excel.

Dynamics Dossier is een betaalbare, veilige en complete oplossing. Beschikbaar in de Cloud (Private Cloud) of in eigen beheer.

Voor het Microsoft Dynamics – platform zijn diverse (gratis) add-ons beschikbaar zoals JetExpress (rapportages – koppeling met Excel) en Zetadocs Express (koppeling met SharePoint t.b.v. bijvoorbeeld een digitaal archief).

Voor veer informatie bel: 030 – 8201333 of kijk op www.dynamicsdossier.eu / www.arbo-software.nl

Dynamics Dossier

Services

Bezoekadressen

Marelaan 1 3454 GA Utrecht - De Meern

François HaverSchmidtwei 2 8914 BC Leeuwarden

Tel. +31 (0)30 820 1333

Fax. +31 (0)30 820 1334

Postadres

Postbus 1261 3430 BG Nieuwegein

KvK 58772200

BTW NL853174866B01