Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op! +31 (030) 820 1333

Arbo- en Verzuimapps

Microsoft Dynamics NAV 2015
Op 1 oktober heeft de lancering van Microsoft Dynamics NAV 2015 plaatsgevonden. Microsoft ontwikkelt Dynamics NAV 2015 in de breedte, met een complete set aan functionaliteiten in één geïntegreerd systeem. Dynamics Dossier zorgt voor de branche specifieke inrichting voor arbodienstverleners, bedrijfsartsen en werkgevers.

De manier waarop u en uw medewerkers werken, verandert. Medewerkers werken vaker op verschillende plekken en willen ook gebruik maken van hun tablet of smartphone. Dynamics Dossier is niet alleen via een browser toegankelijk maar ook met een snelle, makkelijk te bedienen desktopapplicatie en met de tablet- of smartphone-app. Geschikt voor verschillende browsers, besturingssystemen en tablets: Windows, OSX (Apple), iOS (iPad) en Android. Daarnaast verwachten uw klanten steeds meer en betere service. Daar heeft u software voor nodig die toegankelijk is, gemakkelijk te bedienen en als het ware met u meedenkt.

Vertrouwd – Eenvoudig – Flexibel

Dynamics Dossier is de volledig geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossing voor Arbo en Verzuim, Boekhouding, Office 365 en het Persoonlijk gezondheidsdossier. Dynamics Dossier combineert de kracht van de Microsoft producten Dynamics NAV, Office 365 en Health Vault in één gemakkelijk te gebruiken oplossing. De producten hebben een fris, modern en herkenbaar uiterlijk. Ze zijn ontworpen voor eenvoudig gebruik en hogere productiviteit.

Leidinggevenden beheren ziekmeldingen met de tablet of smartphone

Leidinggevenden en managers melden online of via hun tablet of iPhone hun medewerkers ziek en hersteld. Vanuit hun eigen rolcentrum kunnen zij actuele verzuimcijfers van hun afdeling raadplegen of naar Excel exporteren.

  • Ziekmeldingen registreren en wijzigen
  • Hersteld melden
  • NAW-gegevens medewerkers raadplegen en/of wijzigen
  • Actuele verzuimcijfers raadplegen

 
Ga direct naar de demo-applicatie of vraag een login aan.

Rolcentrum Leidinggevende (Tablet-app)Medewerkerskaart (Tablet-app)Ziek en hersteld melden (Tablet-app)

Dynamics Dossier
Dynamics Dossier B.V. levert complete bedrijfssoftware voor arbodienstverleners gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV. In de dossieradministratie worden o.a. verzuim-, re-integratie- en keuringsdossiers efficiënt beheerd. De krachtige workflow-functionaliteit biedt controle over taken, afspraken en documenten. Dynamics Dossier wordt standaard geleverd met een complete financiële administratie, UWV-formulieren, poortwachter-workflow, tijdregistratie en Office 365. Voor het Microsoft Dynamics – platform zijn diverse (gratis) add-ons beschikbaar zoals JetExpress (rapportages – koppeling met Excel) en Zetadocs Express (koppeling met SharePoint t.b.v. bijvoorbeeld een digitaal archief).

Dynamics Dossier is een betaalbare, veilige en complete oplossing. Te installeren op uw eigen server (in huis of in een private cloud) of beschikbaar als service vanaf de Dynamics Dossier cloud server (private tenant). Toegankelijk via browser, desktop-app, tablet en de smartphone. Speciaal voor arbodienstverleners, bedrijfsartsen, leidinggevenden en medewerkers (persoonlijk gezondheidsdossier).

Voor veer informatie bel: 030 – 8201333 of kijk op www.dynamicsdossier.nl / www.arbo-software.nl

Dynamics Dossier

Services

Bezoekadressen

Marelaan 1 3454 GA Utrecht - De Meern

François HaverSchmidtwei 2 8914 BC Leeuwarden

Tel. +31 (0)30 820 1333

Fax. +31 (0)30 820 1334

Postadres

Postbus 1261 3430 BG Nieuwegein

KvK 58772200

BTW NL853174866B01